Доставка

 

Самовивіз

Самовивіз здійснується після підтвердження менеджером про готовність Вашого заказу з нашого магазина м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 101

 

Доставка по м. Вінниця

 

Доставляємо товари власними силами з Понеділка до Суботи з 18.00 до 22.00.

Замовленя зроблені до 16 години та узгоджені з менеджером доставляються у той же день. 

Замовленя зроблені у Суботу після 16.00 та у Неділю, доставляються у Понеділок.

Вартість доставки: При замовлені до 699 грн. вартість складає 70 грн. При замовлені від 700 грн. включно - 1 грн.

 

Доставка по Україні

Доставка товарів по Україні здійснюється Новою Поштою.

Замовленя зроблені до 12 години та узгоджені з менеджером доставляються у той же день. 

У відділення або поштомат: При замовлені до 699 грн. вартість доставки згідно тарифів перевозника. При замовлені від 700 грн. вартість доставки складає - 1 грн.

Адресна кур'єром Нової Пошти: При замовлені від 1500 грн. вартість доставки складає - 1 грн.

 

Обмеження при використані поштоматів Нової Пошти:

  1. Розмір посилки: не більше 40х60х30см
  2. Вага посилки: не більше 20 кг.
  3. Оголошена вартість: не більше 10000 грн.

Післяплата (накладний платіж) за рахунок покупця

Замовлення зроблені у неділю та узгоджені з менеджером будуть відправлені у понеділок

 

При отриманні товару у компанії-перевізника:

  1. Оглянути цілісність посилки безпосередньо у відділенні Нової пошти.
  2. Звірити кількість місць в ТТН з фактично отриманим.
  3. Перевірити цілісність упаковки (звертайте увагу на розриви, вм'ятини, вдавлення).
  4. Розкрити упаковку, звірити вміст з товарним чеком і оглянути на предмет пошкоджень.
  5. У разі виявлення пошкоджень або недостачі, Вам необхідно передзвонити нам за номером +38(097)144-97-08 і тут же в офісі перевізника скласти акт-претензію, в якому зафіксувати стан упаковки, наявність маркування на упаковці (крихке) і описати безпосередньо пошкодження або товар, якого не вистачає.
  6. Якщо Ви, при складанні акта, вказуєте себе одержувачем компенсації, то заміна пошкодженого товару або повернення грошей не здійснюється.
  7. Пам'ятайте, що претензії до перевізника про брак місць, вартості перевезення та пошкодженнях пред'являє отримувач.
  8. Компанії-перевізники після видачі вантажу претензії не приймають.

 

При недотриманні вище перелічених пунктів, претензії щодо пошкодженого, втраченого товару ми не приймаємо.

Ми розуміємо, що в разі післяплати вам простіше просто відмовитися отримувати вантаж.  Але тоді ми не зможемо отримати компенсацію за пошкоджений товар.  Просимо Вас в цьому випадку допомогти нам складанням акту.

Зверніть увагу, що Ваше замовлення зберігається в офісі перевізника протягом 4-х днів, і вже на 5-й день відбувається автоматичне повернення замовлення відправнику.


 

Оплата

 

Готівкою при отримані

Оплатити замовлення готівкою можно в нашому магазині вул. Пирогова, буд. 101. 

При доставці власними силами кур'єром по м. Вінниці. 

При доставці поштовими службами у всіх населених пунктах на теріторії Україні. Окрім Поштоматів.

Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

 

Оплата картою на сайті

Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard на сайті.

Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard при доставці Власними силами кур'єром по м. Вінниця.